آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پاداش بهشتی من

مزاياي آموزش جنين در رحم مادر

1391/5/5 9:30
نویسنده : مریم
374 بازدید
اشتراک گذاری

دكتر رنه دكار از دانشگاه هايوارد كاليفرنيا از سال 1979 روي 3000 كودك در داخل رحم كار كرده و آنها را بعد از به دنيا آمدن زير نظر داشته است .او به چهار نتيجه زير در مورد كودكاني كه در رحم روي آنها كار شده رسيده است.
1. زمان بندي: زمان حساس از 5 ماهگي شروع و تا 2 سالگي ادامه مي يابددر صورتيكه اين زمان از دست رود ديگر قابل جبران نيست مثلا كودك در زمان تولد چشمهايش را باز ميكند و تصاوير و نور باعث ميشود قسمت خاص ديدن تصاوير در مغز فعال شود اگر يك هفته بعد از تولد چشم كودك را ببنديم و هيچ نوري به آن نرسد هيچ ييامي از چشم به مغز مخابره نميشود و كودك تا ابد كور خواهد بود !!! اين كوري نه به خاطر ضعف يا مشكل چشم بلكه به خاطر از بين رفتن سلول هاي نرون و مغز در قسمت بينايي است.
حال چيزهايي مثل درك موسيقي /ادبيات /سخنراني /رياضي/زبان دوم و...... هم همين حالت را دارد اگر زمان آن از دست برود ديگر قابل جبران نيست.
2.جهت گيري:كودكاني كه آموزش هاي جنيني گرفته اند بهتر با جهان خارج ارتباط برقرار ميكنند.
3.تحرك:كودكان آموزش ديده كنترل بيشتري روي حركات خود دارند.
4.احساسات:كودكان آموزش ديده آرامتر /هوشيارتر و شادتر ديده شده اند.

كمتر از دو هفته بعد از تشكيل نطفه آن بخش از سيستم عصبي جنين كه مربوط به قوه جاذبه و تعادل در فضا است يعني سيستم گوش داخلي شكل ميگيرد .همين سيستم هماهنگي بين حركات شما و جنين را ايجاد ميكند اگر شما برقصيد جنين شما تغيير وضعيت -سرعت و جهت حركت شما را احساس ميكند و ميكوشد كه با شما موازنه ايجاد كند اگر شما برقصيد جنين شما خواه يا ناخواه ناگزير به رقص است .
به همين دليل يوگا يكي از راههاي خوب براي تحريك سيستم عصبي كودك است.
برنامه ريزي جنين براي موازنه با شما فعاليت مغز او را افزايش ميدهد و مغر پيچيده تري براي او ايجاد ميكند . البته تعداد و زمان اين حركات بايد حساب شده باشه چون ني ني زود خسته ميشه و بايد استراحت كنه.
به گفته پزشكان زوهانسبورگ كه اين فعاليت ها را در 46 زن مورد بررسي قرار داده اند در طول اين جلسات تمامي اندامهاي جنين حركت ميكرده زمان طولاني ترين حركت 7.5 دقيقه و زمان طولاني ترين استراحت 5.5 دقيقه بوده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)